Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Kontrole

Kontrola doraźna PSSE 2022 r. [.pdf, 2.84 MB]

Kontrola doraźna PSSE 2021 r. [.pdf, 1.31 MB]

Kontrola doraźna KO 2022 r. [.pdf, 2.84 MB]

Kontrola doraźna KO 2021 r. [.pdf, 1.06 MB]

Arkusz kontroli w zakresie prawidłowości organizacji biblioteki  - strona 1 [.jpg, 219.81 kB]

Arkusz kontroli w zakresie prawidłowości organizacji biblioteki  - strona 2 [.jpg, 236.17 kB]

Arkusz kontroli w zakresie prawidłowości organizacji biblioteki  - strona 3 [.jpg, 153.99 kB]


Protokół kontroli SANEPiD - strona 1 [.jpg, 395.14 kB]

Protokół kontroli SANEPiD - strona 2 [.jpg, 383.40 kB]

Protokół kontroli SANEPiD - strona 3 [.jpg, 558.11 kB]

Protokół kontroli SANEPiD - strona 4 [.jpg, 300.16 kB]

Protokół kontroli SANEPiD - strona 5 [.jpg, 224.13 kB]


Kontrola ekopracowni - strona 1 [.jpg, 374.77 kB]

Kontrola ekopracowni - strona 2 [.jpg, 264.31 kB]


Kontrola działań wychowawczych i zapobiegawczych młodzieży zagrożonej uzależnieniem - strona 1 [.jpg, 396.56 kB]

Kontrola działań wychowawczych i zapobiegawczych młodzieży zagrożonej uzależnieniem - strona 2 [.jpg, 247.64 kB]

Kontrola działań wychowawczych i zapobiegawczych młodzieży zagrożonej uzależnieniem - strona 3 [.jpg, 303.83 kB]

Kontrola działań wychowawczych i zapobiegawczych młodzieży zagrożonej uzależnieniem - strona 4 [.jpg, 311.37 kB]

Kontrola działań wychowawczych i zapobiegawczych młodzieży zagrożonej uzależnieniem - strona 5 [.jpg, 327.02 kB]

Kontrola działań wychowawczych i zapobiegawczych młodzieży zagrożonej uzależnieniem - strona 6 [.jpg, 140.67 kB]


Kontrole przeprowadzone na terenie Szkoły [.docx, 2.34 MB]

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 2 Im. Marii Konopnickiej w Koluszkach
odpowiada: Sławomir Mela
data: 17-05-2022
wytworzył: Małgorzata Bartczak-Mróz
data: 17-05-2022
data: 17-05-2022

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 17-05-2022 - Edycja treści
  • 27-03-2017 - Edycja treści
  • 04-01-2017 - Edycja treści
  • 13-12-2016 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 852