Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

  • księga zarządzeń dyrektora szkoły,
  • protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
  • protokoły posiedzeń Rady Rodziców,
  • protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej,
  • spis inwentaryzacyjny,
  • rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego),
  • rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
  • rejestr wydanych legitymacji pracowniczych,
  • rejestr wydanych kart rowerowych,
  • ewidencja uczniów w szkole,
  • księgi dzieci zamieszkałych w rejonie Szkoły (dla celów kontroli realizacji obowiązku szkolnego),
  • ewidencja świadectw szkolnych,
  • ewidencja pieczęci i pieczątek,
  • ewidencja delegacji służbowych,
  • ewidencja zajęć pozalekcyjnych (dzienniki zajęć pozalekcyjnych)
  • zestawienie raportów miesięcznych stołówki szkolnej,
  • archiwum szkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych)

Zasady udostępniania

  • Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z
  • Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926)

Na wniosek osoby zainteresowanej dokumenty archiwalne są udostępnianie na terenie szkoły.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 2 Im. Marii Konopnickiej w Koluszkach
odpowiada: Sławomir Mela
data: 10-02-2016
wytworzył: Małgorzata Bartczak-Mróz
data: 10-02-2016
data: 10-02-2016
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 23-04-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 728